SPREKERS

10.30 - 12.30 Blok 1 Ontdek golfgeluk: wat maakt mensen gelukkig?

Opening: Cijfers en trends

Hoe staat de branche ervoor? Jeroen Stevens (NGF) en Lodewijk Klootwijk (NVG) geven u een update van de ontwikkelingen van 2017 en een vooruitblik op 2018.

Keynote 1: Expeditie Klantgeluk - Jelle Ganzeveld & Robèrt Guérain

Ga op reis en ontdek het rendement van klantgeluk. Dankzij de praktische en visuele aanpak van het Klantgeluk Kompas en aansprekende voorbeelden krijgt iedereen binnen uw organisatie een helder inzicht in de bouwstenen van klantgeluk.

Keynote 2: Effectory - Joost Booij

Golfgeluk begint bij uw medewerkers. Advies- en onderzoeksbureau Effectory weet als geen ander dat succesvolle organisaties zich focussen op het geluk van werknemers. Ze vertellen u hoe dit te doen.

13.30 - 16.35 Blok 2: Creëer golfgeluk: Workshops & Masterclasses

Golfgeluk Algemeen

Ronde 1: 13.30 - 14.20

Golfgeluk verhogen met de Net Promoter Score. Ga tijdens deze brainstormsessie met Michael Jürgensen aan de slag en leer aan de hand van succesverhalen uit Denemarken hoe u de NPS kunt verbeteren.

Ronde 2: 14.25 - 15.15

Golfgeluk verhogen met de Net Promoter Score. Ga tijdens deze brainstormsessie met Michael Jürgensen aan de slag en leer aan de hand van succesverhalen uit Denemarken hoe u de NPS kunt verbeteren.

Ronde 3: 15.45 - 16.35

Golfgeluk en het belang van gastvrijheid. De best beoordeelde workshop van het congres van 2017 van Maarten Wessels. Met een vernieuwde opzet: meer golfgeluk door gastvrijheid.

Happiness bij de golfvereniging

Vereniging: vriend of vijand? Welke rol heeft een golfvereniging richting de exploitant: grote klant of meedenkende partner? En wat als een golfvereniging zelf exploitant is? Krijg inzicht in uw eigen rol als vereniging of exploitant.

Mandy Boer & Joris Slooten – NGF

Happy Familiegolf. De AH actie trok veel families. Met Floris van Imhoff (NGF) gaan we nu aan de slag met familiegolf: succesvolle voorbeelden en gezamenlijk een goede opvang en follow up bedenken.

Optimaliseren wedstrijdkalender. Een interactieve workshop over de optimale balans in de wedstrijdkalender, met praktische succesverhalen. Om mensen te verbinden en betrokkenheid bij de club te vergroten.

Jan Jelke de Jong – Golfbaan Kromme Rijn, Rinus van den Dungen – Golfclub Veldzijde, Lodewijk Klootwijk – NVG

Golfgeluk op alle afdelingen

Meer golfgeluk door in-of uitbesteden horeca. HTC heeft veel ervaring met het bij elkaar brengen van horecapachters en golfclubs. U leert over in- of uitbesteden van de horeca, aansluitende doelstellingen en gelukkige leden.

Lotte Windey & Tom Rietveld

Golfgeluk start bij de receptie. Maarten Wessels geeft u en uw receptiemedewerkers tips en tricks: zorg door gastvrij te zijn bij de receptie dat de gast gelukkig wordt en terugkomt.

Gras, de spelers én u worden gelukkiger van structurele speelkwaliteit. Drie voormalig Greenkeepers of the Year en Niels Dokkuma (NGF) laten zien dat kostenefficiëntie en tevreden golfers prima matchen met minimaal gebruik van pesticiden.

Happy extra's

Meer geluk met golftoerisme. Nederland is ‘Europe’s best kept secret’ als het gaat om golftoerisme. Herman Lier van NHTV legt uit hoe belangrijk golftoerisme kan worden en wat het Plan Golftoerisme voor u als golfbaan kan betekenen.

Het NVG inkoopplatform: een gelukkigere winst- en verliesrekening.Tijdens deze masterclass inkoop laten we zien hoe u kunt besparen op uw inkoop dankzij net nieuwe NVG inkoopplatform.

Rutger van Londen – Xandrion

Golfpro: golfgeluk bij nieuwe golfers. Alexander Renders (NGF) en Peter Hemmen leren u meer over de bewezen en gecombineerde aanpak van golfschool, golfbaan en golfclub voor het werven en behouden van nieuwe golfers.

Golfgeluk creëren

De reis naar een winnende klantgeluk strategie. Kom met je team in actie en daag elkaar uit. Er wordt gewerkt met het Klantgeluk Kompas waardoor u optimaal inzicht krijgt in de belevingswereld van uw klanten. Met deze integrale aanpak kunt u binnen uw organisatie zorgen voor ongekende klantgerichtheid, gelukkige klanten en duurzame resultaten.

Jelle Ganzeveld & Robèrt Guérain – Expeditie Klantgeluk

De inrichting van uw clubhuis: bron van golfgeluk. D/DOCK laat u zien wat de invloed is van de juiste inrichting en hoe dit bijdraagt aan het geluk van uw klanten en medewerkers.

Anicee Bauer